w3c
Faq
Najčastejšie otázky
V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky.
Nie, u nás je možnosť nakúpiť aj bez registrácie zákazníka.
Ak hľadáte konkrétny tovar, zadajte jeho názov do vyhľadávača, ktorý sa nachádza hore a je označený lupou.
Dostupnosť výrobku je vždy zobrazená v detaile produktu, vtedy je tovar na sklade a môžete si ho objednať.
Ihneď, ako bude tovar pre Vás pripravený, budeme Vás informovať pomocou dostupných komunikačných kanálov ako je e-mail a SMS.
Bratislavský a Trnavský kraj doručujeme vlastnými autami a ostatné kraje zásobujeme použitím kuriérov spoločnosti SDS a Slovenská pošta.
Objednaný tovar odosielame Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou SDS. Cena prepravy závisí od výšky a váhy objednávky. Pri každej jednej objednávke Vám bude doprava automaticky vyrátaná. Pri objednávkach nad 360 € bez DPH a váhy do 20 kg je poštovné pri všetkých spôsoboch dopravy ZADARMO.
Ponúkame Vám 4 možnosti platby za tovar:
- Platba pri doručení / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti pri jeho preberaní.
- Platba prevodom na náš účet v VÚB BANKA a.s. – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení.
- Platba kreditnou / debetnou kartou – platba s najvyššou bezpečnosťou, a to platobnou kartou priamo na stránke banky.
- V Bratislavskom a Trnavskom kraji platba priamo u nášho zamestnanca.
Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 12:00 hod., zásielka Vám bude vyexpedovaná ešte v ten deň. Objednávky prijaté po 12:00 a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia lehota Slovenskou poštou je cca 1-2 pracovné dni od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou. Ak si vyberiete spôsob doručenia kuriérom SDS dodacia lehota je cca 1 pracovný deň od vyexpedovania. Tovar je doručovaný len v pracovné dni! Ak Vám tovar v tomto termíne nepríde, neváhajte nás kontaktovať, poskytneme Vám podacie číslo zásielky alebo číslo na kuriéra.
Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov.
Návod pri reklamácii tovaru:
- Tovar aj s kópiou faktúry a sprievodným listom nám zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu: Ekos - Partner s.r.o., Sasinková 15, 900 21 Svätý Jur. V sprievodnom liste uveďte meno a priezvisko, na ktoré bola objednávka vytvorená, číslo faktúry (tú nájdete aj vo Vašom konte, ale ak ju neviete nájsť, tak uveďte, kedy ste si u nás objednávku vytvárali a na akú sumu) a dôvod reklamácie.
- Pokiaľ máte ďalšie otázky, prosím píšte na info@vseobchod.sk
Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky. Ak ju chcete reklamovať, pošleme Vám späť peniaze. Ak si chcete namiesto nej vybrať iný tovar, vrátime Vám prípadný rozdiel medzi sumou nového a vráteného tovaru.